猫之宅之地

查看个人介绍

Better With You - Kris Allen

King合欢:

哈哈,明天就能回家了,来首开心点的歌,everything will be okay!

 

In the middle of the pouring rain
On a crowded subway train
在大雨中央,在这拥挤的地铁站
When I’m just about to go insane
You make it go away
当我觉得快要发疯,你让这一切烦恼消失了
Monday morning in a traffic jam
And I’m going to be late again
星期一的早上交通拥堵,我又要迟到
The world is getting underneath my skin
这个世界正在支配着我的行动
I see you smiling
And know that it’s going to be okay
我看见你笑了,我知道一切都会好的
Wherever I go
Whatever I do
Stay by my side
无论我去哪儿,无论我做什么,请待在我身边
Cuz baby it’s always better with you
因为亲爱的,有你在一切都会更美好
Girl when I’m alone
You’re where I belong
女孩当我孤单的时候,你就在我身边
Cuz baby it’s always better with you
因为亲爱的,有你在一切都会更美好

Oohhh Ohhh
Baby it’s always better with you
噢亲爱的,有你在一切都会更美好

You make a bad day better than good
你让糟透了的日子变得美好
You make me feel better than I should
你让我感觉到不应该有的美好
You understand when I’m misunderstood
当我被误解的时候你了解我
Like no one else ever could
没有人能做到
And girl you show me things I never see
If you were never there to see them with me
如果没有你和我一起,我怎能看见你展示给我的不一样的世界
And when I get a little too crazy
You are my sanity
当我头脑发热的时候,你是我的清醒剂
And everything will be okay
让一切都变得好起来
Wherever I go
Whatever I do
Stay by my side
无论我去哪儿,无论我做什么,请待在我身边
Cuz baby it’s always better with you
因为亲爱的,有你在一切都会更美好
Girl when I’m alone
You’re where I belong
女孩当我孤单的时候,你就在我身边
Cuz baby it’s always better with you
因为亲爱的,有你在一切都会更美好


Ooooh Ooooh
Baby its always better with you
噢宝贝,和你在一起总是很美好
Girl it doesn’t matter where we go
女孩儿,去哪儿都没关系
Cuz you always make it feel like it’s home
只要有你在,就像是在家一样自在
When I’m with youuu
当我和你在一起
Ooooh Ooooh Ooooh
Wherever I go
Whatever I do
Stay by my side
无论我去哪儿,无论我做什么,请待在我身边
Cuz baby it’s always better with you
因为亲爱的,有你在一切都会更美好
Girl When I’m alone
You’re where I belong
女孩当我孤单的时候,你就在我身边
Cuz baby it’s always
因为宝贝总是
Wherever I go
Whatever I do
Stay by my side
无论我去哪儿,无论我做什么,请待在我身边
Cuz baby it’s always better with you
因为亲爱的,有你在一切都会更美好
And when I’m alone
You’re where I belong
女孩当我孤单的时候,你就在我身边
Cuz baby it’s always better
因为亲爱的,有你在一切都会更美好
It’s always better with you.
和你在一起总是那么的美好

评论
热度(8)
©猫之宅之地 | Powered by LOFTER